lördag 31 oktober 2009

Lördag

Igår åkte jag, syrrorna och mamma till Ullared. Det var faktiskt riktigt kul :). En massa billiga saker. Jag hittade inga specella kläder till mig själv, det blev ett brottarlinne och 2st overknee strumpor. Lite till barnen, några saker till Daniel, det blev en hel del julklappar faktiskt med tanke på att leksakerna var riktigt billiga. Sen blev det lite till hemmet :). Fick mycket för pengarna och det är ju aldrig fel!
Tack mamma&syrrorna för en super mysig dag :)

Idag har vi tagit det lite lungt. Jag har fixat o donat lite här hemma, lilltjejen har sovit och killarna har städat bilen....
Nu ska vi snart i väg och veckohandla och ikväll blir det bara mys med familjen. En härlig lördag med andra ord :)
Har haft lite dåligt samvete för att jag inte har tränar på tre dagar så jag hoppade upp på cykeln i 30 minuter :). Imorgon ska mamma&pappa passa barnen för då ska jag och Daniel åka till pålsjöskog och motionera lite sen vid fyra tiden är det kalas. Det ska bjudas på middag och som vanligt så blir man lite nervös... Man vet ju aldrig vad det bjuds på, men det bästa man kan göra är att göra kloka val!!!

Ha en fortsatt bra lördag

Inga kommentarer: