fredag 16 oktober 2009

Fredagsmys :)

Helgen är inledd och hur mysigt är inte det :)
Dagen och kvällen har spenderats hos Daniels pappa&familj. Alltid lika mysigt :) Taco & IDOL stod på schemat så klart!!

Har alltid haft en liten dröm om att jag ska kunna jogga men har intalat mig själv att jag inte kan och förmodligen aldrig kommer att orka..... Igår bestämde jag och Daniel att det var dags att ge det ett försök. Jag googlade lite på "joggingskola" och tänkte att detta kommer jag defenitivt att fixa. Vi tänkte ge oss ut till pålsjö på söndag......

Men imorse så sprack den drömmen (för tillfället iallafall). Jag skulle bädda våra sängar när något hände med min rygg. Något "smällde" till nere i ryggen och det kändes som om något förflyttades... Så ja, jag har riktigt ont!!!!!!

Så vad som gäller just är att få ryggen bra - motionen får vänta ett tag till...



Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att det är liiiite bättre imorgon iallafall

kram på er

Inga kommentarer: