torsdag 15 oktober 2009

HELG :))))))

Daniel slutar klockan två idag sen börjar vi och fira helg :)
Lilleman är hemma idag från dagis. Hade 38 graders feber när han vaknar, förstår ju att det är vaccinationen. 38 grader är ju inte mycket men värre kan det bli och i och med vi är lediga nu i fyra dagar så vill man ju inte att det ska bli värre.....
Så vi tar det lite lugnt nu fram tills Daniel kommer hem och har inte febern blivit värre så blir det nog en runda till skogen sen.

Pointsen går just nu jätte bra, vad jag MÅSTE komma igång med är min motion. Daniel har ju tagit upp min motionscykel, men jag har fortfarande inte använt det... Sen måste jag även komma ut på lite promenader.... Känner mig lite lat nu men det ska bli skärpning med det!!! Frågan är bara när??!!!

Dags att hänga lite tvätt
ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Siss sa...

Jag MÅSTE också komma igång med motionen. Vi får försöka dra ut varandra på lite promenader :)