måndag 19 oktober 2009

Mycket bättre :)

Ryggen känns mycket bättre :) Har vilat en hel del men har ändå försökt röra på mig så mycket som möjligt. Tror att det har hjälpt en hel del!
Idag tog jag och syrran en promenad på 30 minuter och det är första gången jag motionerar sen jag blev gravid. Hmmm ja jag kan väl säga att flåset var inte som förr då jag vägde 65 kilo men det ska bli lika bra.. Tro mig!!!!

Det blir ingen vv denna vecka. Finns ingen tid till det denna vecka...
På torsdag blir min lilla kille stor kille :) 3år fyller Benjamin och det ska firas så klart. Det blir lite mys med oss på torsdag och sen på lördag ska vi ha kalas!!
Kan inte riktigt fatta att han redan ska fylla 3 år. Det var alltså 3 år sedan jag fick upp honom på bröstet och vårt liv förändrades till något helt underbart.......

Min lilla pajas :)

Ha en fortsatt bra kväll

Inga kommentarer: