söndag 28 juni 2009

Det går så himla fort

Ja dagarna bara försvinner. Vi njuter iallafalla för fullt i sommarvärmen, eller jag försöker iallafall. Jag som brukar älska solen letar just nu bara efter skuggan, det är faktiskt rätt jobbigt med tanke på att jag svullnar upp och svettas hela tiden. Men jag försöker njuta så mycket som möjligt plus att jag försöker tänka positivt, det är ju bara 11 dagar kvar nu :)))))).....

I fredags var jag och Daniel o fixade lite saker så Benjamin var hos min mamma&pappa, sen på kvällen åt vi gott där och tittade på Sverige matchen. Igår spenderade vi dagen ute hos Daniels pappa&gänget i trädgården med god mat, ett dop i poolen och en massa annat trevligt. Vi sov över där och stannade även där under dagen idag för lite mer bad :). Sen åkte vi hem och hoppade in en dusch. Sen bar det iväg hem till mina föräldrar för en super god söndagsmiddag. Syrrorna kom hem från Turkiet idag så det blev lite presentutdelning, kramar :) och lite skvaller :). Fick ett super fint armband och fotlänk. Daniel, Benjamin, lilltjejen, mamma&pappa fick också lite presenter.....

Ja imorgon drar vi nog ner till Råå bassänger, där finns en hel del skugga så det passar mig perfekt :). Sen kommer väl veckan vara rätt lugn. Sista barnmorskebesöket på onsdag och även då ska jag fixa en present till min lilla söta kusin Hilda som har namngivelse på lördag. Sen på fredag har Daniels lillebror 10 års kalas. Det är vad vi har inplanerat än så länge.....

Ha en super bra vecka

Inga kommentarer: