fredag 5 juni 2009

TGIF

Ja då var det äntligen helg, i och för sig så går veckorna så fort så det känns som om det är helg rätt ofta. Men det är ju inte helt fel :)
Vi har varit i väg o veckohalndlat nu på förmiddagen. Jag har även hunnit med att ha mitt allra sista muntliga prov. Nu är jag helt färdig med alla mina kurser o jag är såååå himla glad o stolt!!
Det blev allt som allt 4 MVG, 6 VG och 1 G, så det får man ju vara nöjd med :)

Ikväll är det fotboll som gäller. Dom har lovat uppehåll ikväll men det ser lite oroväckande ut med alla dessa tråkiga moln :(. Men jag har lovat Benjamin så det är väl bara att ta på sig lite regnkläder o se glad ut!!

Imorgon vet jag inte vad vi hittar på. Något kul blir det iallafall :) Söndag jobbar Daniel så då får vi se vad jag och lilleman hittar på för skojsigt :)

Går in i vecka 35 idag och nu är det inte många dagar kvar, 34 för att vara exakt *hihi*!!

Ha en toppen bra helg allihopa

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Redan v 35... Var tar tiden vägen?
Jag önskar dig en trevlig helg.
Kram kram

Linda sa...

grattis syrran så duktig du har varit hih ;)