måndag 1 juni 2009

Härliga helg :)

Ja då var snart fyra lediga dagar över och dom kan sammanfattas med att den har varit riktigt härligt. Det har varit jätte varmt och solen har varmt gött på oss :) Dagarna har bestått av att vi har varit ute, tittat på fotboll, grillat, firat morsdag och umgåts med våra underbara vänner o familj.
Det enda som har varit jobbigt nu när det har varit så här varmt är att jag svullnar upp på mina fötter och mina fingrar, men framåt kvällen har det lagt sig.....

Idag skrev jag in mig på arbetsfömedlingen, mindre kul men som sagt jag behöver ju pengarna och det är ju inte många dagar som det behövs. Ska ju snart få vår lilla tös, imorgon är det 37 dagar kvar :)
Under tiden var Daniel iväg och klippte Benjamin hos en frisör för första gången, min mamma har klippt han innan men han har så mycket och tjockt hår så det behövdes tunnas ordentligt...
Det gick iallfall jätte bra. Han fick ju sitta i en bil och titta på tv :)

Imorgon är det dagis igen för lilleman, bara sju dagar kvar sen ska han ha sommarlov i tio veckor :). Jag själv ska plugga imorgon, har nämligen mitt allra sista muntliga prov på fredag...

Ha en fortsatt bra kväll, soffan kallar nu :)

Inga kommentarer: