torsdag 4 juni 2009

Ångest, arg, ledsen och sur

Tittar i min gaderob och ser på alla nya sommarkläder jag köpte förra året, även min nya snygga bikini som inte användes så mycket förra året....
Är så himla sur och ledsen att jag inte kan använda alla dessa kläder. Ännu en tjockis sommar framför sig!!! Jag vet att jag inte ska tänka på i och med att jag är GRAVID men va fasiken det är ändå jobbigt. I augusti är det vv igen som gäller och nästa sommar är det jag som är snygg och smal igen :)
Idag är det bara 35 dagar kvar och det börjar närma sig ett slut på detta. Jag absolut älskar att vara gravid men nu känner jag att jag är färdig. Man har ju trots allt gått så här nu några veckor plus att nu börjar det blir riktigt tungt och jobbigt.

Usch vilket klagoinlägg. Får väl tänka lite positivt......
Idag är det torsdag och snart är vi lediga i tre dagar. Solen skiner ute och det kommer att bli en kanon dag , eller hur?? :)

ha en fortsatt bra dag

2 kommentarer:

Fröken Finemang sa...

KRAM!!

Catti sa...

Hehe det löser sig gomman.. du var så duktig på VV så att du kommer säkerligen vara smal lagom till Jul igen, det går alltid fortare när man vet att man kan =D
Men du är verkligen fin som du är, låt ingen säga nåt annat..
Längtar också tills du ska föda, är sååå nyfiken och avis på att du ska få en liten tös, även om en påg inte är helt fel, så är det iaf. kul att få en av var.
Jag kommer va i stan en hel del i sommar, så hoppas vi kan ses en dag.. Jag har verkligen varit kass på att höra av mig, känner mig som en kass vän, men du vet att jag finns oavsett om vi ses på tre år elr en vecka... hoppas du vet det iaf. puss och kram Catti