fredag 3 juli 2009

6 DAGAR KVAR!!!

Ja nu är det inte mer än 6 dagar kvar och än så länge är jag lugn. Inte så nervös än utan mer förväntansfull. Nervösheten kommer förmodligen när vi har inskrivningssamtalet på onsdag....

Vi har det annars bra. Sommaren är ju här :) Visst är det för varmt emellanåt men man ska ju inte klaga....
Ska även bli skönt att börja tänka på vikten igen, längtar nästan lite. Är just nu så himla trött på mig själv och mitt matbeteende, vill bara tillbaka till vv och börja leva mitt "normala" liv.....

Idag är det som sagt fredag och nu på dagen ska vi bara ta det lugnt, ska på 10-årskalas ikväll - hoppas det är lite svalare då :)
Sen imorgon är det dags för namngivelse för min söta lilla kusin. Resten av dagarna kommer vi förbereda det sista till lilltjejen och hitta på något kul med Benjamin. Känner mig just nu som en jätte tråkig mamma som inte orkar göra något. Försöker att göra mitt bästa men det är tur att jag har min älskling Daniel....

Nä dags att hoppa in i en kall dusch innan vi beger oss ut i det fina vädret :)

Ha en toppen bra helg

1 kommentar:

Fröken Finemang sa...

ååh va härligt!

ha en fin helg, o vila sista dagarna! :)
kraaaam!