tisdag 6 november 2007

Tisdag..

Jaha ännu en dag som har börjat bra. Klockan är ju inte så mycket, men jag hoppas att den fortsätter så här :)
Jag och sonen har varit på öppna förskola hela morgonen och nu sover han middag. Än så länge skiner solen så jag hoppas på en liten promenad. Tyvärr så jag min lilla son kommit in i en period där det inte är kul att åka vagn. Så vi får väl se....
Annars så kanske det blir träning ikväll om inte så blir det iallafall imorgon.
Så här ser och ska min dag se ut..
Frukost: 2knäckebröd med mjukost, vv vaniljyoughurt med skivar äpple och 1glas lättmjölk/4,5
Lunch: 2 vv wienerkorvar med fullkornskorvbröd, 1 clementin /5
Mellanmål: 1Banan /1
Middag: Goda grytan (fläskfilé) med ris och en härlig sallad / 6,5
Kväll: vv choklad, 1 clementin / 2
Sammanlagt: 19 Spara: 1

Inga kommentarer: