måndag 12 november 2007

Ny vecka....igen!!!

Jaha då var det måndag igen och helgen har varit toppen. Det har gått rätt så bra med maten. Portionsstorlekarna kunde varit mindre, men det är ju inte varje dag man äter kalkonmiddag. Det är ju inget fett med det men man åt lite för mycket för att det va såå gott!! Men men ny vecka=nya tag!!! Jag har varit slarvig med motion i helgen så idag blir det en långpromenad. Ska bli skönt! Har märkt på sista tiden att jag mår inte bra om jag inte har motionerat på ett par dagar! så har jag aldrig kännt förut, man har alltid behövt tvinga sig ner till gymmet. Nu nästan längtar man till nästa gång :)

1 kommentar:

Anonym sa...

gick in o läste om din viktresa.
du är såå duktig o vet att du fixar ditt mål till julafton
stor kram från "larrys "
tack för att du skickade länken .jag kommer att gå in o följa din resa neråt här.