onsdag 21 april 2010

Inget resultat denna vecka

Nä det blev inget vv igår. Daniel jobba länge igår och ingen kunde ta barnen så det får bli nästa vecka istället. Mamma va snäll och köpte lite godis till mig så jag ska nog klara mig i veckan :)

På lördag ska Daniels jobb ha stor fest. Det blir mat och dryck och det är alltid en prövning när man hamnar i sådana situationer. Kan ju hoppas på buffe så man kan bestämma lite själv och sen när det gäller alkoholen så kan jag erkänna att jag har inte druckit sedan jag blev gravid med Felicia. Ett bra tag sen med andra ord så jag kommer verkligen att ta det lugnt med den delen. Jag lär ju inte tåla så mycket hahaha!!!

Idag tar jag en städedag. Mindre kul men det är rätt skönt att göra det när lilleman är på dagis. Imorgon tänkte jag åka ner till stan och se om jag hittar något kul att ha på mig på lördag.

Ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer: