söndag 2 maj 2010

Lite ups and downs

Oj det var alldeles för längesen som jag skrev här. Dom sista två tre veckorna har det varit lite ups and downs. Motionen har gått kanon. Det är mer godiset som har förstört en del. Men men jag börjar att komma på fötter igen och motivationen börjar komma tillbaka så smått. Livet kommer ju alltid att vara så här, det gäller bara att ta tag i det innan det blir allt för tokigt på vågen..... Har inte varit på vv nu på två veckor så hur det kommer att se ut på tisdag vet jag faktikiskt inte. Om jag får plus blir jag inte förvånad.
Men jag ska nå mitt mål och kroppen ska slimmas till så mycket det går men det får ta den tid det tar.

Jag och barnen har redan varit ute ett par timmar på förmiddagen och ska snart ut igen. Solen är framme och vi njuter för fullt!!

Ha en fortsatt mysig söndag

Inga kommentarer: