måndag 12 april 2010

Underbara måndag.

Igår gick jag och Daniel o lade oss kl 21.30. Ja jag vet att det är jätte tidigt (för oss iallafall :) ) men det var jätte skönt när barnen vaknade klockan sex och man var riktigt utvilad......
Dagen har vi spenderat ute i det fina vädret. Det har varit så himla skönt att vi aldrig ville gå in.
Imorgon är det vv som gäller och jag håller tummarna att det står en sexa på vågen.
Tänkte bjuda på lite bilder, jag är ju rikigt dålig med att lägga ut bilder så här är några ifrån idag och lite andra dagar....


Fina lillsyrran och söta Benjamin
En nyduschad och långhårig kille.
Gillar verkligen att gunga :)

2 kommentarer:

Siss sa...

Världens finaste ungar :D

Linda sa...

sicken fina ungar o snygg tjej ;)
Hur gick det hos VV?

Jag har också börjat med vv igen..det är den metoden som känns bäst för mig och som jag kan fortsätta leva efter.
Men jag tycker det är så bökigt med pp? Tycker inte du?
Å alla gamla vv kokböcker jag har..som är räknade i points !
Jag är medlem på nätet, online så jag går inte på några möten pga att de lagt ner här.

Kram Kram