söndag 11 april 2010

Lite länge mellan gångerna...

Snart en vecka sedan som jag bloggade. Det har inte hänt allt för mycket här så jag har ändå inte hat något kul och berätta :)....
Min förkylning är nu borta, tror det är tack vare att jag har tagit det rätt lugnt med träningen. Det har bara blivit några promenader, ett pass på motionscyklen här hemma och ett pilatespass. Alltså inga jobbiga danspass eller gympass. Men veckan som kommer är jag redo för hårdträning igen :)))
Vi har haft en mysig helg - en lugn sådan :) Våren är verkligen här, synd bara att det blåser men men man ska ju inte klaga. Vinterjackorna och overallerna är borta, bara det är ju hur skönt som helst!! Daniel har spelat sin första seriematch för i år och ingen var gladare än Benjamin.
Min helg har annars bestått av ett jobbigt godissug, kan väl säga så mycket som att det är tur att man har veckobonus ;). Gott har det iallafall varit.

Något som också är jätte kul och skönt är att bara på några dagar har jag märkt stor skillnad på min kropp. Tex ett par jeans som jag knappt kunde knäppa för ett par månader sen sitter alldeles lösa i midjan och på låren. Börja känna lite ben som man har i kroppen *hahaha*. Det är så himla motiverande när man känner sådan skillnad och jag blir såååå himla glad!!!!

Nu sover barnen, vilket är rätt skönt faktiskt med tanke på att vi fick bara 4 1/2 timmes sömn i natt. Vi köpte buzz (frågesport till PS3) igår så syrran med killarna va här igår, med andra ord det blev rätt länge igår....
Så nu är det soffan och tv:n som gäller
ha en fortsatt bra söndagkväll

1 kommentar:

Lotta sa...

Låter helt underbart... visst är det rolig med framgångar!
Kämpa på!
Lotta