måndag 13 april 2009

PÅSK

Ja GLAD PÅSK på er alla. Ser ju att jag inte har hunnit önska er det. Hoppas er påsk har varit lika underbar som vår med en massa sol :)
Det har varit fullt upp. Vi har varit på cirkus, hälsat på föräldrar, påskmiddag, grillat och varit ute i massor, härligt härligt med andra ord :)
Idag är det fotboll som gäller. Daniels första seriematch och vi ska titta så klart...... Än så länge skiner solen och hoppas det håller i sig. Sen ska vi hem och grilla gott och njuta av vår sista lediga dag för denna helgen. Sen är det jobb/skola/dagis i tre dagar sen är vi faktiskt lediga fre-ons. Så nu tis-tors ska jag sitta som en galning med mina läxor så jag också kan vara ledig med min goa familj.
Om nio dagar är det dags att göra 3D-ultraljud, ska bli jätte kul plus att vi ska ju kolla vad det blir :) Ska man få handla en liten klänning eller.........

Påsken har ju som sagt varit jätte mysig men som dom flesta högtiderna så består det av en massa mat och godis. Och denna gången var ju inget undantag. Så från och med imorgon är det jag som ska skriva upp allt jag äter och räkna points. Måste skärpa mig!!!!! Vill ju inte gå upp en massa onödiga kilon *blääääää*........

Nä dags att hänga lite tvätt och sen in i en dusch

Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Lotta sa...

Det låter som om du haft en bra påsk - önskar dig också detsamma i efterskott.
lotta