onsdag 29 april 2009

Onsdag

Lilleman börjar bli bättre, iallafall som det verkar nu.... Får stanna inne även idag så han verkligen blir frisk. Solen skiner även idag och det visar 20 grader i skuggan så gissa om man vill ut och bara njuta!!!

Igår var jag en runda på stan med syrrorna. Det blev lite shopping och fika. Hittade inget till mig men lilleman fick ett par sandaler plus att jag köpte en liten kofta till lill tösen. Det är helt sjukt så mycket mer det finns till flickor att handla.....

Vikten försöker jag inte tänka på så mycket. Det gör bara att jag mår dåligt. Utan jag försöker äta så rätt som möjligt och så får jag ta tag i kilona efteråt. Tanken är att jag ska sätta i gång efter sommaren...
På fredag går jag in i vecka 30, kommer även ett lite foto då.....

Nä dags att fixa lite lunch till oss
Ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer: