onsdag 8 april 2009

Onsdag

Så skönt att det redan är onsdag, nämligen bara en dag kvar sen är vi påsklediga. Härligt! Det blir en rätt lung påsk. Kanske cirkus med Benjamin på fredagen sen lördagen vet vi inte än, sen på söndag ska vi hem till mina föräldrar - äta god påskmiddag men också fira mamma som fyllde 45 i söndags. Sen på måndag är det dags för Daniels första seriematch så dagen kommer att spenderas ute. Dom säger ju att det ska bli fint väder så det får man ju hoppas på.. Vi ska även hinna med att måla lite ägg och pynta lite......

Igår var det dags för barnmorskan igen och allt lät bra. Mätte även magen och när jag var gravid med Benjamin låg jag alltid över kurvan men inte nu (inte än iallafall ) så gissa om jag blev glad, jag låg på normal.

Nä dags att göra sig i ordning och sen hämta lilleman....

Ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer: