torsdag 16 april 2009

FÄRDIG!!!!

Ja nu är jag klar med alla mina läxor som ska lämnas in den 22. Så nu kan jag njuta med gott samvete med att vara ledig i SEX dagar med min goa familj!! Vi har väl inget speciellt planerat, utan tar dagarna som dom kommer.....
Det var mina sista uppdrag för dom här två kurserna och nu väntar bara det muntliga provet. Sen har jag bara EN kurs kvar, så himla skönt faktiskt!!!

Med maten går det värre med. Eller maten går bra det är allt runt omkring, jag har ett fruktansvärt godissug hela tiden och det är skit jobbigt! Vet inte riktigt hur jag ska ta tag i det förutom att ge mig fan på att skita i o äta det.......

Min morgon kommer att bestå av att plocka undan, byta lakan och städa. Efter lunchen är det dags att hämta lilleman och som det ser ut nu så kommer dagen bli jätte fin, så självklart kommer vi att stanna ute på lekplatsen....

Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Cornelia sa...

Åh va skönt det låter, ha en härlig ledighet!
Kram och pepp