onsdag 17 december 2008

Onsdag

Ja då har snart halva veckan gått. Följer min planering med pluggandet och som det ser ut nu så blir jag ledig hela nästa vecka :) Såååå himla skönt!!
Igår morse vaknade jag och Daniel av att hela sängen skakade, ja som ni säkert har hört så hade vi jordskalv här nere. Kan väl säga att det kändes lite obehagligt, inget man är van vid och absolut inget jag vill bli van vid i heller...

Har precis hämtat lilleman på dagis, nu har han slängt sig i soffan och tittar på musse. Helt slut med andra ord :)

Hur det går med vikten har jag ingen aning om. Jag vet att jag har gått upp, men hur mycket har jag ingen aning om. Får ta domen den 8 januari då det är dags att skriva in sig på mvc.
Är som sagt inne i vecka elva och illamåendet har börjat och avta, så himla skönt!

Om exakt en vecka är det jul. Längtar såååå :) Det ska bli mysigt att umgås med familjen, äta gott och få några paket :) *hihi*!!

Nä dags att få bort benjamin från teven och leka lite innan det är dags att laga lite middag

ha en bra dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
ny läsare här på din blogg. vad pluggar du för något?
fin blogg föresten!

http://jennysblogg.bloggsida.se/