måndag 29 december 2008

God fortsättning

Ja det var ett tag sen man skrev här. Har haft fullt upp med en liten sjuk kille. Började med feber förra fredagen och det håller på fortfarande. Det har blivit en hel del besök hos husläkaren och på barnakuten. Nu har lilleman börjat äta och dricka igen och hans temp ligger på 38.2, så det är på bättringsväg. Men det har pågått nu i 10 dagar så med andra ord så är vi rätt trötta här.
Julen firades ändå (som tur va). Julafton var vi hemma hos mamma&pappa och det var jätte mysigt. Vi åt gott och det blev en massa paket :)

Jag har nu gått in i vecka 13 och mår mycket bättre. Mår inte illa så mycket och tröttheten börjar o försvinna. Är förvisso genomförkyld och hostig men det går snart över :)
Nästa torsdag ska jag till BM och titta så allt är ok.....

Nu ska det städas lite, det har inte hänt så mycket på den fronten dom senaste dagarna...

Ha en jätte bra dag

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack det samma. Trevligt att höra att allt är bra med er...trots feber mm.
Gott nytt år på er....Kram kram

Cornelia sa...

Men jösses, nog för att jag varit borta från bloggvärlden ett tag men nu inser jag vad jag har missat här. Jag måste få gratulera till graviditeten och önska er all lycka med detta. Stor kram

Anonym sa...

tack detsamma..
skönt att höra från dig igen, har vatt lite orolig.. stackars lillkillen, hoppas verkligen han blir frisk snart.. pusss

Anonym sa...

Ville bara kika in och önska dig ett gott nytt år!!
Kram