måndag 15 december 2008

Ny vecka

Ja helgen går som vanligt fort.... Lördagen var jätte mysig, vi åkte iväg och köpte gran. Vi har nämligen haft plastgran dom andra åren, men tyckte det var dags med en riktig detta året. Kan väl säga att det var inte så lätt att bestämma sig. Men tills sist så kom vi överens om en :) Sen klädde vi den. Benjamin hängde upp några kulor sen var inte det roligt längre. Det var roligare att dansa till julmusiken istället :). Efter det kom syrrorna hitt, då var det dags att baka pepparkakor. Benjamin tyckte det var kul en stund, roligast var nog att äta degen *hihi*!!!

När det var färdigbakat och städat, gick vi alla hem till mamma&pappa där det bjöds på tacos. Sen spenderades hela kvällen där.
Mysig lördag med andra ord!!!

Igår gjorde vi inget speciellt. Daniel jobbade så jag och Benjamin myste hela dagen :)

Ny vecka nu och det är en massa saker att göra. Jag har ju inget juluppehåll med mina studier så jag måste läsa in en hel del nu så jag kan vara ledig under julen. Plus att Benjamin ska ha ett litet jullov mellan den 22/12-7/1. Så jag vill få undan så mycket som möjlig denna veckan!!
Ska även handla den sista julklappen imorgon så man slipper tänka på det.

Igår gick jag in i vecka 11. Allt känns kanon :)

Ha en kanon måndag

Inga kommentarer: