onsdag 10 december 2008

?????

Ni undrar säkert vad jag sysslar med...... Men nu är det så här att jag lägger den andra hemsidan på hyllan för ett tag. Även vikten kommer jag att ta en paus med.
Anledningen till detta är att jag är gravid :) Än så länge är det tidigt (vecka 10) så nu hoppas vi bara på det bästa. Jag mår inget vidare. Jag skulle kunna somna när som helst -trött med andra ord :) Plus mitt illamående som jag har halva dagen är inte rolig. Men som sagt, det kommer något gott ur det så jag bryr mig inte så mycket. Jag är bara glad :)
Vi har varit på ultraljud, den lille sitter rätt och vi fick se ett litet hjärtljud, så nu gäller det bara att den lille söte vill stanna kvar där inne....
Jag kommer fortsätta att blogga här. Inte om min jämnvikt utan om att inte gå upp för många onödiga kilon under graviditeten . Jag räknar med ett par kilo här under julen, för jag ska unna mig av allt det goda :)

Hoppas ni vill fortsätta och följa mig. Efter att den lille är född så är det vv igen - men det är inget jag tänker på nu. Utan just nu njuter jag av att vara gravid... :)

Ha en jätte bra dag
kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men gud Sara vad roligt för er :) Glad jag blir!!
Ta det nu lugnt. Och naturligtvis kommer jag att fortsätta följa dig.
Kram

batgirl sa...

Nejmen Sara! Vad roligt! Äntligen!
Hoppas nu bara att allt kommer att gå bra.
Tack för kommentaren inne hos mig :)
Och visst kommer jag att fortsätta att följa dig! Jag vill ju vara med hela vägen ;)
KRAM till dig och det lilla knytet i magen!

Anonym sa...

ÅH vad roligt..jättegrattis. Jag håller tummarna. KJram

Anonym sa...

Grattis gomman

Fröken Finemang sa...

Men lovely!
Guu va roligt! Håller alla tankar på att det går finfint för er! Kul att du är tillbaka, och skönt ska de bli att följa dig på din nya resa! Precis som Marie, är jag med här för att följa dig hela vägen !
Massamassa kram!