måndag 20 juni 2011

Vecka 1

Första vv veckan avklarad! Har ätit gott, unnat mig lite vv choklad och salta pinnar. Om det har varit jobbigt så får jag väl erkänna att det har varit lite jobbigt när väl helgen kom. Hade gärna ätit mer godis, med det är ju det som gör att jag går upp i vikt...
Men till saken är att jag var inställd på att vågen inte skulle visa ett jätte stort minus med tanke på att jag inte är jätte överviktig!
Ställde mig på vågen och till min förvåning visade den 67.2, med andra ord 3.5kg ner.. Ja jag förstår att det inte bara är fett utan en hel del vätska också. Jag har förmodligen chockat kroppen rejält denna vecka *haha* .)
Är ju en "van" viktväktare så jag vet att det inte kommer vara så här varje vecka.
Målet tills nästa vecka är att det är ok om det står stilla (med tanke på midsommar) men gärna något minus är ok :)..

Nu är det dags för middag
ha en skön måndagkväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur går det??

Cornelia sa...

Lägger till dig på listan :-) Kram kram