tisdag 14 juni 2011

Viktväktarna

Vi alla funkar olika, med andra ord alla har vi våra olika "diet metoder" som funkar. Jag har allltid varit ett stort "fan" av viktväktarna och jag har alltid mått bra under tiden då jag har följt derras metod.
När jag satte min fot på vv igår fick jag känslan av lättnad. Ett litet lyckorus faktiskt om jag ska vara ärlig. Låter kanske konstigt men jag trivs verkligen där. Älskar mötena och derras koncept....
jaja nu ska jag inte ta vv till skyarna...
Iallafall så va det inte lika roligt att ställa sig på vågen (hoppas på att det blir roligare framöver :)). vågen stannade på 70.7 och det är hemskt att inse hur lätt det är att gå upp... slutade på vv för nästan exakt ett år sedan och trodde att jag skulle klara dom sista kilona själv, ack så fel jag hade. vägde 67.2 förra året så att bara ha gått upp tre kilo får jag väl vara nöjd med.

Snart är dag två över och det har gått bra hittintills...
Har många dagar kvar, men jag tar en dag i taget...

god natt, nu kallar kudden. Klockan ringer 06.00 imorgon så några timmars sömn behövs.

1 kommentar:

Lotta sa...

Jag gillar också viktväktarna o skönt att bara ta sig i kragen o gå dit igen! Visst är det så ofta man tror att man klarar sig själv men ack vad fel
Man har. Lycka till nu o jag funderar på om det är så att jag också ska anstränga mig lite snart o sätta igång. Dock har jag inte riktigt orken än. Känns jobbigt men men den kommer nog snart!
Lotta