tisdag 23 augusti 2011

Sommar

Ja inte den mest perfekta rubriken. Men sommar har det varit, kanske inte den värme som vi hade hoppats på men vi har iallafall haft det hur mysigt och skönt som helst ändå :) Daniel och barnen har varit lediga i nio veckor och måndags blev det vardag för dom igen. Jag va ledig två veckor och med tanke på att jag inte jobbat 100% så har jag haft lite långledigt i mellan åt:)
Det har varit lite tomt här på bloggen, allt det beror på att jag har inte suttit vid datorn så mycket, tittat lite bloggar o så bara men ingen ork till att blogga.
Ni som undrar hur det går så kan jag väl säga att det är lite svullet och något plus på vågen. Ska till viktväktarna på onsdag nästa vecka så då kommer domen....
Har inte tränat på två månader i heller så gårdagend gympass har satt sina spår på kroppen idag hehe
Kommer ett litet inlägg ikväll med lite bilder på vad som har pågått här i sommar...
ha en skön tisdag

Inga kommentarer: