tisdag 15 juni 2010

Tisdag

Helgen har kommit och gått :). Det blev studentfest i fredags, men bara för mig och lilltjejen. Benjamin hade fortfarande feber. Så Daniel och Benjamin festade till det med Burger King och tittade på fotbolls VM istället. I och med vi var i en lokal på vårt område så gick jag hem med Felicia när hon var trött. Jag gick tillbaka och fortsatte o hade trevligt :)). Det var jätte god mat. Buffe va det och det är ju kanon. Jag gjorde bra val när det gällde maten men sen slank det ner en och annan god ost, tilltugg och goda groggar :)).
I lördags var Daniel hembjuden till en arbetskompis (grabbkväll :)). Så jag bjöd hit mina föräldrar, syrran + kille på lite mat.
Äntligen i söndags var Benjamin feberfri så vi åkte ner på råå och tittade på Daniels lag när dom spelade match.
Ska väl inte påstå att vi njuter av vädret här, vart är sommaren????? Hoppas verkligen på att det blir bättre......

Motion och mat funkar faktiskt bra, visst blev det lite gott i helgen men det är sånt man får leva med :)))
På torsdag ska jag, syrrorna och mamma ut och äta en god middag och sen titta på SATC 2 på bio. Ska bli hur mysigt som helst!!

Ha en fortsatt bra tisdag

Inga kommentarer: