tisdag 22 juni 2010

Snyft :(

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Började känna av lite halsont i lördags men trodde inte att det va någon fara - är ju typ aldrig sjuk. Tji fick jag, för på söndagen var det ännu värre plus feber. Höll ut till igår för att gå till min husläkare. Jodå halsfluss, så himla tråkigt och jobbigt!! Igår kunde jag knappt svälja men redan idag känns det bättre. Så jag hoppas på att ingen annan får det här hemma, vi vill ju fira midsommar tillsammans!!
Så nu blir det vila med träningen tills det är helt bra....

Solen skiner och det är sommar ute och så ligger man här inne.....bläää!
Usch vad jag gnäller :(
Men det är så läget ligger till här hemma.

Tre dagar kvar på dagis sen har vi åtta veckors semester/lov tillsammans alla fyra!! Något positivt att se fram emot :)))))

Ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer: