tisdag 8 juni 2010

Nä om jag skulle.....

Usch va dålig på uppdatering jag har varit. Allt rullar på här :) sommaren har kommit och ingen är gladare än jag (eller jo där är nog en del :) ).

Veckorna som har gått har bestått av mycket träning. Har satt upp ett träningsschema fram till midsommar som har funkat kanon. Maten går fin fint, det enda jag misslyckas på är det förbannande godiset som "måste" ätas varje helg. Fattar inte varför det ska vara så himla svårt!!!??? Men men jag kämpar vidare och hoppas på att jag ska få kontroll på det också.
Jag har tagit en paus ifrån vv. Kanske inte den bästa tiden att göra det men i Augusti är jag tillbaka. Jag kommer att väga mig hemma varje fredag för att ha koll. Vikten ligger fortfarande på 67.2 här hemma. Mitt mål under sommaren är att fortsätta att gå ner i vikt, träna i den mån jag hinner men ändå njuta av sommaren och allt vad det innebär :).
Hitt intills så har veckan bestått av ett styrketräningspass i måndags (igår), idag blev det 60 minuter powerwalk, även imorgon likadant, på torsdag blir det dubbelpass - först blir det dans och sen pilates, på fredag kör jag 30min motionscykel och 20 min pilates hemma och lördag söndag blir vilodagar. Kommer kännas bra och skönt när denna veckas motion är över :)

Daniel ska ha semester/föräldrarledigt i nio veckor. Det ska bli riktigt mysigt att vara hemma så länge tillsammans :)
Helgen som va här hade vi riktig sommar och vi njöt för fullt.
Lite bilder (vilket jag är väldigt dålig på att lägga upp, älskar själv bloggar med mycket bilder så jag får väl bättra mig :) )

Jag och älskligen..... (tagits med iphone så det är inte den bästa kvaliten)




1 kommentar:

Linda sa...

så skoj att se lite bilder på er ! Mer sånt ;) Å vad duktig du är med träningen !! Själv är jag i en svacka just nu, så jäkla "jobbigt" med alla kalas som har varit o kommer..fixar inte det ännu !!

Kramar