måndag 16 november 2009

LÄNGTAR!!

Ja imorgon ska jag åka ner till stan och köpa träningskort!! Som jag längtar till att sätta igång. Ska testa ett nytt gym som jag har hört ska vara bättre plus att det är billigare så varför inte :)
Jag har velat fram och tillbaka om jag har tid eller inte nu när jag har två barn. Men jag måste ta mig den tiden och det är faktiskt rätt skönt att komma hemifrån ibland och bara tänka på sig själv :). Förra gången jag gick ner i vikt så träna jag jätte mycket och jag mådde så himla bra.
Jag älskar att gå till gymmet och pressa mig till max och sen gå därifrån hel nöjd :)
Så imorgon börjar jag och samtidigt så hoppas jag att vågen kommer att peka neråt...
Har nänligen haft lite svullodagar nu. Maten gar kanon bra under dagen men sen kommer kvällen och godiset åker fram, inte så bra! Men nu är det skärpning som gäller. 65kg here I come *hihi* :)

Inga kommentarer: