tisdag 17 november 2009

Helt slut :)

Ja idag har det blivit 1 timme på gymmet och det känns så himla härligt!! :) Det kändes verkligen att det var ett tag sen och jag lär väl ha träningsvärk när jag vaknar imorgon :)
Ska träna på torsdag igen och förmodligne på fredag. Vi ska köra minst två gånger i veckan, helst tre..... Jag mätte även mig nu för att ha lite koll på vad som händer med kroppen. Händer inget på vågen så kan man ju mäta sig. Men det blir iallafall mätning var fjärde vecka och då kommer självklart resultaten.
Just nu har jag tre barn här hemma. Daniel är sjukskriven för att han skada sig på fotbollen. Nyckelbenet har förflyttat sig 7mm och ledbanden har gått av så han har jäkligt ont, stackare!!!

Har precis diskat undan middagen och nu är det dags att duscha Benjamin.
Sen är det soffan som gäller. Kvällen är ju full med en massa bra program :)

ha en fortsatt bra kväll

1 kommentar:

batgirl sa...

Javisst är det skönt att gymma =)
Känns såå bra när man kommer därirån. Bara mitt halsont försvinner så ska jag oxå fortsätta med gymlivet ...
Ha´de bra!
Kram!