fredag 20 november 2009

Helg

Helgen är här och det är lika skönt varje gång. Är förvisso ledig varje dag men helg är ändå helg :). Ikväll ska vi hem till Daniels pappa och äta middag. kommer några andra också så där lär väl vara fullt hus :) Daniels två brödrar är 10 och 13 så Benjamin har ju super kul :)
Imorgon vet jag inte vad som händer riktigt. Inget planerat..... På söndag blir det en runda ner på råå för julmarknaden. Än så länge ingen julkänsla här med tanke på alla plusgrader som vi har men men det är mysigt att gå där nere ändå plus att jag har nog någon här hemma som vill hälsa på tomten :)
Sen på kvällen ska jag, daniel, syrrorna med pojkvänner på bio. Ska bli mysig!!
Ska även försöka klämma in lite cykling i helgen. Det blir inget gym i och med att jag varit där nere redan tre gånger denna vecka (tis,tors och fre)...

Ja som sagt så har träningen än så länge gått bra denna vecka. Något som jag nu måste skärpa mig med är det förbannade godiset. Kommer inte ur den jäkla dåliga vanan men men det kommer. Vägning på tisdag och är lite nervös för det. Hoppas iallafall att jag står stilla, eller varför inte ett härligt minus :) Inga plus iallafall!!!!

Nä nu ska jag packa lite som vi ska ha med oss...
Åhh måste även berätta. Lilleman har varit blöjfri nu en hel vecka på dagen och vi är så himla stolta och glada!! :))))

ha en toppen bra helg

Inga kommentarer: