måndag 7 maj 2012

Bättre än förväntat :)

Trodde att det skulle bli svårt att komma in i LCHF igen men det rullar på bra!
Något som jag var feg med förra gången var att jag inte vågade använda fullfetta produkter utan körde 15% produkter! Nu har jag börjat använda fullfetta och det är jätte stor skillnad! Jag håller mig mätt längre och jag behöver inte ta så mycket mat!
Hade ett par dagar då jag inte mådde så bra men det visste jag ju att det skulle komma, mår hur bra som helst nu! Det funkar även toppen med att träna så som jag gör, orkar lika mycket :)!
Har testat ett nytt LCHF bröd (gott). LCHF pizza som jag blev glatt överraskad av, den var hur god som helst. Sen har jag även testat LCHF citronmuffins, även dom goda!
Ja det lär bli fler recept som jag kommer testa.

Ha en skön måndagkväll :)

1 kommentar:

Lotta sa...

Hej - undrar hur det går? :)