fredag 27 april 2012

Sanningen

För ett tag sen testade jag LCHF och gick ner några kilo ( Daniel tappade nio kilo)! Fördelarna som jag fann va att jag höll mig mätt längre än med lågkalorikost, jag blev piggare, kände aldrig mig svullen om magen, jag mådde allmänt bättre. Men det bästa av allt var att jag blev av med mitt sötsug, helt otroligt känsla enligt mig!
Jag började så smått unna mig lite saker och var snabbt tillbaka i sockerträsket :(.
Vad jag försöker säga är att jag orkar inte med detta sötsuget längre utan nu ger jag LCHF en chans igen!
Att låta bli pasta, potatis, ris och bröd är inga problem för att det började jag inte äta igen utan det är bara godiset som ska bort och mitt överätande av frukt!

Träningen går jätte bra, fyra till fem dager i veckan har det blivit.


Ha en skön Fredag, min första lediga dag utav fyra :))
Kram

Inga kommentarer: