söndag 3 april 2011

Räknas för fullt :)

Då var snart den här helgen över. Jobbat nu fre, lör och sön och har två dagar kvar, sen ska jag vara ledig en dag innan det är dags igen! Har räknat propoints och veckobonusen har gått åt. Har definitivt inte överätit som jag brukar göra. Men måndag imorgon och då är det 29 om dagen och inte mer! Vägning på torsdag, spännande o se om det har hänt något! Nu måste jag bara komma igång med träningen också, har kommit helt ur det nu efter alla sjukdomar. Men jag vet med mig själv att när jag väl har börjat så kan jag inte sluta! Nu är det soffan som gäller och någon bra film kanske...... ha en skön söndagkväll

1 kommentar:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Hej!

Det är ingen jättestrikt diet jag går på, men jag försöker undvika mat med mängder av fett och kolhydrater. Jag åt bara kycklingen och grönsakerna - innan jag hällde i kokosmjölken.

Du verkar ha gjort en sjujäkla resa själv! Grymt!