söndag 6 mars 2011

Rimligt?!!

Har länge fundrat på vart jag ska sätta min målvikt, har alltid velat väga 60 kilo och känner att det ska jag klara av. Har inte vågat väga mig på sista tiden men jag känner på mig att vågen snart visar 70 kilo och nu är jag trött på detta.
Om 15! veckor är det midsommar och för mig är det rimligt att kunna gå ner tio kilo tills dess.
Jag fråga min sambo vad han trodde och fick svaret "om någon klarar av det så är det du". Snacka om att det motiverade mig ännu mer :)!
Jag har en plan i huvudet och den låter kanon, nu gäller det bara att fullfölja den. Men jag menar klarar jag att gå ner från 100kg till 65kg så kommer jag klara detta! Förvisso är det ett snitt på 0.6 i veckan men jag gillar att kämpa och det ska det göras!!!
Sommaren närmar sig med stormsteg och nu är det verkligen dags att göra något åt saken :))

Kommer att väga mig på torsdagar VARJE vecka oavsett hur det känns och jag SKA redovisa resultatet här.

Hoppas ni hänger med :)
ha en skön söndag

1 kommentar:

Pastis sa...

Hej! Vad kul att ha hittat till dig! Ska genast lägga till din blogg bland mina favoriter! Lycka till!