torsdag 3 mars 2011

blää för sjukdomar :((

Är så himla trött på dessa sjukdomar :(((. Är det inte halsfluss så är det maginfluensa, feber, hosta eller förkylningar. Men vi är ju inte ensamma om detta och defenetivt inte ensamma om att längta efter våren!!!

Med tanke på dessa sjukdomar och en massa jobb så har träningen kommit i "kläm" och tyvärr har ju vågen inte varit så snäll i heller...
Jaja iallafall så är jag inte den som ger upp och jag vet ju med mig själv att jag kan gå ner i vikt.
Jag tränar och kämpar på och ger defentivit inte upp :)

Om ett par veckor ska vi till lalandia i Danmanrk (ett stort vattenland plus en massa annat) och att behöva köpa en bikini i mars månad var ju inte riktigt min plan men men det är bara till att gilla läget :)

Just nu sitter jag i soffan med ice age på teven och två febriga barn halvsovande i soffan. Så när Daniel kommer hem från jobb "rymmer" jag här ifrån ner till gymmet för lite egentid (kan behövas)...

ha en skön torsdag - snart helg ju. jobbar förvisso hela helgen men med kanon tider, 7-13 fre, lör och sön., helt ok :)

Som sagt ha en fortsatt härlig dag!!

Inga kommentarer: