torsdag 17 september 2009

Torsdag

Torsdag idag, vilket innebär att vi snart är lediga i fyra dagar tillsammans :)
Vi har lite o göra i helgen. Det är bla veckohandling, kalas, bamsegympa med benjamin, kanske till väla en sväng, fotboll nere i malmö och på måndag ska vi på 3-års kontroll med Benjamin. Ska även hinna med lite andra saker :)

Maten går bra, känner mig riktigt taggad nu. Tog fram mina kläder som jag hade när jag hade nått min målvikt. Jäklar säger jag bara, det var nämligen väldigt svårt för mig att se hur smal jag egentligen hade blivit. Men nu när jag såg kläderna så såg jag att jag var nog rätt smal ändå..
Som jag längtar tills jag är där igen :)
Jag SKA ner till målvikt så är det bara. :))))

Ska passa på o vila lite nu innan lilltjejen vaknar.
Ha en toppen bra torsdag

1 kommentar:

Åsa sa...

Åhh va glad jag blev när jag hittade den här bloggen :)