onsdag 2 september 2009

Godmorgon....

Godmorgon mina vänner :)
Onsdag och ny dag med nya utmaningar. Kände igår att det är så himla svårt att gå hemma en hel dag och inte bli sugen på en massa saker. Gick nog i skåpen 25 gånger, men som tur va så va där inget :). Det bev lite popcorn på kvällen eller lite o lite, det blev en hel påse :). Men jag hade points över så det gjorde inget :)
Ska snart kolla tempen på lilleman, hoppas den är borta så vi kan gå ut en liten runda idag. Är det bara jag som blir nojig och rädd så fort någon är förkyld och har feber att den personen har svininfluensa, usch vill vaccinera oss nu!!!!

Dags att plocka undan frukosten och börja dagen med lite undanplockning och sen in i duschen...

Ha en toppen bra dag

1 kommentar:

Milla sa...

Hej!
Nu ska jag försöka att svara på din fråga :)

Ja det gör mycket ondare än kejsarsnittet. De skär ju mycket mer i dig än när det är bara snittet för att få ut bebisen;)

Dock så beror det ju oxå på hur mycket överflödigt skinn man har. På mig tog de bort 2kg skinn,så de skar ganska mycket.Först från höft till höft och sen ett snitt från mellangärdet och ner till där de brukar skära kejsarsnittet.Så de har skurit MYCKET.

Läktiden efter är ju ganska så långdragen,med mycket omläggning.

Men visst är det ändå värt det :) Nu blev ju min inte helt 100 ändå,utan jag ska nu på tisdag göra ett återbesök.
SÅ får vi se vad de säger utefter det.

hoppas allt annars är bra med familjen? Hur går det för den lilla bebisen?
Hörde nu på nyheterna att små barn inte skulle få vaccineras....hoppas att allt detta snart är över.....

Kram