onsdag 14 mars 2012

Viktrapport

Sa ju att jag skulle ha viktdag på måndagar, men har ändrat det till onsdagar!
Så med andra ord va det vägning idag. Ställde mig på vågen imorse och kände mig lite lättare än 75.4 o javisst va jag det :). 73.4 visade den (-2kg) skönt!!

Många kilo kvar men det får ta den tid det tar!
Och ni som undrar hur jag gör så äter jag det jag mår bra av. Ibland väldigt kolhydratssnålt och ibland lite mer kolhydrater. Är online medlem på vv så allt fylls i vad jag äter och det är alltid bra!
Jag gick ner mest med vv och jag mådde bäst av det, så det va ett enklt alternativ!
Man kan äta bra mat fast att man är med i vv, man behöver inte stoppa i sig massa lightprodukter bara för att man är med i vv!

Är hemma o vabar (igen), men nu är det med Benjamin!
Kräkte i natt, men jag hoppas att det inte är maginfluensa. Min systerdotter ska döpas på lördag och jag ska vara fadder så det vill jag inte missa!

ha en skön onsdag

Inga kommentarer: