söndag 1 januari 2012

2011

2011 var det året jag bestämde mig för att ändra om min kost helt! Jag har ju alltid varit en trogen viktväktare (missförstå mig inte, jag absolut älskar deras koncept och det var dom
Som hjälpte mig att tappa 35 kilo och inse vad jag gjorde med min kropp). Vad jag har märkt efter årens lopp är att jag inte mår så bra med för mycket kolhydrater, visst kan jag äta vissa produkter med kolhydrater med just pasta, bröd, potatis och ris "triggar" mitt sockersug oerhört mycket.
Att man sen känner sig fruktansvärt svullen är inte i heller kul!
Iallfall så bestämmer jag mig för att testa LCHF! Det var tufft i början men efter ett par veckor mådde jag såå himla bra! Suget var nästan borta, svullnaden hade lagt sig o jag var mycket piggare! Det tråkiga var ju att vågen rörde inte sig så mycket!
Bestämmer mig sedan för att jag får äta lite vad jag vill under december månad ( ja ni vet den klassiska:)), det resulterade ju självklart i att jag tog ut svängarna lite för mycket!

Men som sagt det var ju förra året så vem bryr sig om det nu, haha! Nytt år med nya möjligheter står framför mig och detta ska bli MITT år!

Jag kommer att fortsätta med LCHF, varför sluta med något som jag mår så himla bra av?!

Hoppas att ni följer med mig på min nya och sista resa mot 60 kilo!!

Kram

Inga kommentarer: