söndag 25 juli 2010

Kommer det att bli en bra dag?

Ja den frågan ställer jag mig varje morgon... Vi har nu haft fem vekors semester tillsammans och ska ha fyra till så ja det blir en massa gott som åker ner. God mat, en del rosévin och en hel del glass. I och med att jag inte har tränat så har det ju självklart blivit ett fett plus på vågen. Men men känner nu att det är dags att ta tag i det igen. självklart kommer jag fortsätta i att njuta av vår ledighet och att vi har en underbar sommar (förutom idag då det blåser storm) men med måtta!!
Som sagt fem veckor har gått och det har gått i ett. Lilltjejen har även hunnit fylla 1år och Benjamin njuter av att ha sommarlov :)
Bilder kommer senare, har fotat mycket :)

Idag började jag dagen på gymmet, idag ska det bli en bra dag :)!!!

ha en fortsatt skön sommar!

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Men gud har lilltjejen hunnit bli ett år. Galet vad tiden går fort. Ha en härlig söndag. Den blir garanterat bra! Kram och pepp

batgirl sa...

Jag som du har lite "ågren" över att inte ha skött mig på semestern,har inte tränat nu på 3 veckor och en hel del mat och gott vin har det blivit. Men samtidigt så är det ju fraktiskt bara semester 1 gång om året så man måste ju få vara utan måsten ibland. Vi får helt enkelt ta igen det snart! Vi har ju iallafall inte gett upp, eller hur?
Kram!

Anonym sa...

Pepp härifrån!

http://viktresamedpropoints.blogg.se