måndag 29 oktober 2007

Välkommen

Hej allihopa...
Kul att ni ville titta in här.. Denna blogg kommer att handla om min viktresa, den starta i Januari -07. Alltså så har jag hållt på i 10 månader. Jag hade förvisso ett "litet" uppehåll under sommaren (11 veckor). Jag gick "bara" upp 0,7kg. *stolt*!
Jag tog tag i det direkt efter sommaren och satte ett nytt mål. 10kg till julafton.
Jag har redan klarat av sju så det ska jag nog fixa.

Allt som allt har jag gått ner 21kg. Superstolt över mig själv! Sju stjärnor (för var tredje kilo som man går ner får man en stjärna)
Jag är en viktväktare, tycker om derras sätt att ändra sin livsstil. Som sagt, jag bantar inte utan jag håller på att lära mig nya goda vanor.

Jag har alltid varit överviktig och har väl alltid velat gå ner i vikt, men inte kännt mig tillräckligt motiverad. Droppen var när jag hade fått min son. Jag gick upp över 2o kilo. Jag bestämde mig för att min hälsa var viktigare än all den skit som man stoppar i munnen.
Mitt nya liv började.....

Inga kommentarer: