torsdag 15 maj 2008

Inte så farligt....

Nä det blev inte så farligt som jag trodde. upp 0.1. Tur att man tog tag i det direkt... Hoppas ju på att smällen inte kommer nästa vecka.
Allt gick annars bra på vv. Kul att väga och så :)
Imorgon är det jobb och Daniel ska förmodligen vara hemma med lilleman. Har feber nu så det är nog lika bra... När jag kommer hem ifrån jobb så är det veckohandling som gäller och sen vid fem tiden är det tvättstugan. Ja fullt upp hela dagen med andra ord. Får väl se om jag lyckas klämma in lite träning.....
Daniel kom precis hem med en biljett till puma utförsäljningen som är på lördagmorgon. Så klart att jag jobbar då.... fasiken vad sur jag är, men det kommer väl fler gånger :(

Nä dags att veckoplanera

Ha en fortsatt bra kväll

4 kommentarer:

Anonym sa...

Yes.. inte mer än så, good!!! Nu har jag mumsat upp mina motionspoints:) smaskens:)
Brukar du bli helt slut av ett step-pass?
kraaaaaaaam

Fröken Finemang sa...

då håller jag tumamrna att det blir -0,1 nästa vecka :)
kramkram!

Anonym sa...

Åhh det var ju skönt att det inte blev mer......=)
Då blir det - nästa vecka.

Ha det
kram

Anonym sa...

Grymt bra!