tisdag 1 januari 2008

2008

Då var det 2008....:)
Igår var en toppen kväll med underbart sällskap och god mat. Det blev ingen alkohol för min del faktsikt. Sen jag fick min som så dricker jag väldigt sällan. Tycker inte att det är så gott.... la dom pointsen på annat :)
Rent pointsmässigt igår gick det väl bra, Jag gick ju över lite grann så det var skönt att jag har motionerat som jag har gjort :)
Efter sen frukost och mys med sambon så gick vi och hämta sonen hos mina föräldrar (han somnade nämligen så gott där igår kväll så vi lätt han sova över). Sen tog vi en 30 minuters promenad, faktiskt himla skönt :)
Om en timmes tid är det dags att fira min syster som fyller år...(mamma har köpt vv kakor).
Ikväll blir det kycklingkebab....Gott *hihi*!!!

ha en fortsatt bra dag!!!!!

Dagens motion: (Bara) 30 minuters promenad
Antal steg: 6500 (ja det blev inte så många steg idag, har varit på kalas nu i fyra timmar så jag får väl skylla på det :) plus att det har varit en väldigt skön vilodag. Imorgon är det nya tag)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej sara hittade hit genom en länk på VV forumet.
Kul med en viktbloggare till.
Ska kika runt lite på din sida nu.
Kom gärna och hälsa på hos mig...
www.linruz.blogg.se
Kram